Tehnička podrška za onlajn praksu "Prevazilaženje gordosti" 10. 05. 2020.

Započeo admin,

prethodna tema - sledeća tema

Sandra

Citat: admin  Izvinjavamo se u svoje i ime autora zbog današnjih tehničkih problema tokom prenosa. Internet u Rusiji je bio veoma opterećen, tako da je dolazilo do slabljenja i prekida signala kod većine učesnika.

Zbog toga, u znak izvinjenja, praksu ćete moći da gledate do 23. maja (produžena je za 3 dana), a takođe se priprema i jedan poklon svim učesnicima u ovoj praksi.

Naknadno ćemo saopštiti detalje.
Hvala na svemu , bilo je božanstveno i prelepo .Hvala na trudu i produzenoj praksi.❤

admin

Izvinjavamo se u svoje i ime autora zbog današnjih tehničkih problema tokom prenosa. Internet u Rusiji je bio veoma opterećen, tako da je dolazilo do slabljenja i prekida signala kod većine učesnika.

Zbog toga, u znak izvinjenja, praksu ćete moći da gledate do 23. maja (produžena je za 3 dana), a takođe se priprema i jedan poklon svim učesnicima u ovoj praksi.

Naknadno ćemo saopštiti detalje.

Svetlana

Imam problem ,nece da mi otvori ...do sada nijednom nisam imala ovaj problem ...pomozite !

Di

Poštovani, juče sam proverila ulaznicu I sve je bilo u redu. Sada mi pokazuje poruku da je "stream unavailable"
Može pomoć?
Mislim da je broj ulaznice 273

admin

Dragi učesnici, molimo vas da blagovremeno proverite svoje ulaznice, ma šta to značilo. :)

Da ih pronađete u mejlu, otvorite, proverite pristup stranici. I da nam u slučaju nekih problema, na vreme javite (lazarevsrbija@gmail.com) kako bismo sutra svi mi imali manje stresa i neprijatnih situacija i mogli neometano da učestvujemo u praksi.

Branislava

Draga Aruna, problem resen, cula sam se sa nadleznim i sve smo polako resili. Ispostavilo se da sam bila otisla na sajt aruna.rs umesto onlajn prakse aruna, a sta je posle bilo ne znam ni ja :) Kad smo zakucali na prava vrata, uplata caskom, mejl stigao caskom, sve radi kako treba. Veliko je olaksanje placati karticom, dobro je sto ste to omogucili. Hvala Vam na brzoj reakciji!

Aruna

Branislava, pokušali su da vas dobiju telefonom iz banke, kažu da su proverili i da sistem ne identifikuje vašu karticu, kao da niste ništa ni uneli od podataka. Možda je u pitanju Dina ili neka druga debitna kartica, bez 3d zaštite? Sistem prihvata sve kartice, sem Dine (a uskoro će i to biti omogućeno).

Molimo vas, javite se na telefon, pokušavaju da vas dobiju, kako bi ste rešili problem. Za ulaznicu ne brinite, rezervisana je. Srdačan pozdrav!

Aruna

Citat: Branislava  Sad sam vise puta pokusala da platim karticom. Sve dobro ide dok ne dodje do popunjavanja broja kartice i drugih podataka, onda krene da me vrti i stalno me vraca na isti ekran i sve vreme se vide ti najosetljiviji podaci (trocifreni broj i broj kartice). Posle nekoliko puta sam odustala. Plasim se neke zloupotrebe. Da li imate neki savet kako bih mogla da platim karticom? Prosli put je glatko tekla uplata karticom, posle je bio problem sa slanjem ulaznice, ali sve je na kraju dobro ispalo. Hvala unapred na odgovoru, nadam se da je ovo pravo mesto za pitanje.


Poštovana Branislava, žao nam je što imate probleme s plaćanjem. Trenutno je sigurno samo to da je plaćanje potpuno bezbedno, jer se odvija direktno preko servera banke i da podatke koje ste uneli vidite samo vi i niko više. Zašto je došlo do zastoja, saznaćemo u toku dana, prosledili smo problem tehničkoj podršci, pa ćemo vas obavestiti čim saznamo detalje i kako ih rešiti. Ovakav problem nismo imali do sad prijavljen, možda ste trenutno "naleteli" na ažuriranje koje se dešava na serveru.

Branislava

Sad sam vise puta pokusala da platim karticom. Sve dobro ide dok ne dodje do popunjavanja broja kartice i drugih podataka, onda krene da me vrti i stalno me vraca na isti ekran i sve vreme se vide ti najosetljiviji podaci (trocifreni broj i broj kartice). Posle nekoliko puta sam odustala. Plasim se neke zloupotrebe. Da li imate neki savet kako bih mogla da platim karticom? Prosli put je glatko tekla uplata karticom, posle je bio problem sa slanjem ulaznice, ali sve je na kraju dobro ispalo. Hvala unapred na odgovoru, nadam se da je ovo pravo mesto za pitanje.

admin

1. Nisam dobio ulaznicu za praksu, a platio sam je karticom, preko sajta. Šta da radim?

Prilikom uplate karticama, ulaznicu automatski dobijate na svoj mejl. Pre svega, proverite ga foldere ,,Spam" ili ,,Promocije". Ako ulaznice nema, javite se na mejl tehničke podrške: lazarevsrbija@gmail.com da bismo vam je ponovo poslali.

2. Nisam dobio ulaznicu a uplatio sam na dinarski račun.

Potrebno je da se javite na mejl lazarevsrbija@gmail.com i dostavite nam potvrdu o uplati, jer se ulaznice plaćene na ovaj način šalju ,,ručno". Molimo učesnike koje uplaćuju na dinarski račun da nam se nakon izvršene uplate jave s potvrdom na ovaj  email jer je nekad potrebno (naročito tokom vikenda) i dva dana da novac legne na račun, a iz dinarske uplatnice ne vidimo vašu email adresu.

3. Koliko snimak prakse ostaje na serveru, kako da mu pristupim i koliko puta ga mogu gledati?

Snimak ostaje još 10 dana nakon emitovanja i pristupate mu na isti način kao i prvi put, preko svoje ulaznice (linka). Možete ga gledati neograničeno puta.

4. Stranica mi pokazuje da je ulaznica blokirana. Šta da radim?

To znači da je kod vas otvorena na dva uređaja/browsera. Zatvorite stranicu prakse na svim uređajima i browserima i pokušajte ponovo, prethodno sačekavši 60 sekundi. Ako ni to ne pomogne, obratite se tehničkoj podršci.